RUHUMDAN RUHUNA


Seni ararken kayboldum ben sevgili! Kulağıma gelen sesini takip edip de bulamadım seni… Gözlerin hala dalıyor uzaklara biliyorum. Çünkü o denize bakan gözleri görüyorum. Denizin seni çağırdığı yerde yürüyorum, belki yolun yolumla kesişir diye. Poseidon’dan bir işaret dileniyorum, dalgalar coşar da şiirimi sana ulaştırır diye. Ben aşkı her gün yüreğimde taşıyıp sana uzanamadıkça kaybediyorum.

                Biliyorum kalabalıklar içinde yapayalnızsın. Biliyorum ne kadar konuşsan havada kalıyor diye susuyorsun. Ne kadar dinlesen cezbetmiyor diye umursamıyorsun. Bildiğin tüm hikayeleri denize anlatıyorsun. Öfkeli ruhunu satıyorsun biliyorum. Kirli insanlarla kanatıyorsun yaralarını. Karanlık sokaklarda boşaltıyorsun kinini ve gülen yüzünün ardına saklıyorsun kibrini. Seni sevmesinler diye bütün çaban. Sevip de hep beklediğin eşinden ayırmasınlar diye.

                Ben de benzerlerini yapıyorum. Karanlık sokaklarda yalnız yürüyorum. Karanlık ruhlarla fısıldaşıyorum. Sessizliğimi umursamaz gecelere böldürüyorum. Denize anlatıyorum. Tanrı’ya sesleniyorum. Çok fazla gülüp, gözyaşlarımı içime akıtıyorum. Öfkelendiğimde deniz gibi taşmak istiyorum. Kayalıklara vuruyorum sularımı hoyratça… Kısılıp kaldığım boğazdan sadakat dileniyorum.

                Seni diliyorum. Seninle aşkı diliyorum. Ruhuna ruhumdan uzanıyorum. Kibrine tapıyorum. Aklının önünde eğiliyorum. Hayal gücüne sihir ekliyorum. Seni şehirlerin gölgelerinden soluyorum. Toprağın asaletinden doğuruyorum. Havanın akıcılığından el sallıyorum ve denizle gönderiyorum en sevdiğim masallarımı sana doğru dalgaların koynunda. Şiir oluyorum, şarkı olup söyleniyorum… Gölgeler arasında yolumu arıyorum.

                Ve Tanrı’ya yalvarıyorum; Haydi, muhteşem rastlantılara, anımsatıcı motifler ekle Tanrım! Kaderin gizli kapısını aç ve mucizelerinden serp yollarımıza.  Haydi susuzluğumuza yağmur yağdır Tanrım. Çünkü biz birbirimizi seni sever gibi sevdik.

                                                                                              11.06.2012 / 01:52

Yorumlar

  1. Biliyorum kalabalıklar içinde yapayalnızsın. Biliyorum ne kadar konuşsan havada kalıyor diye susuyorsun. Ne kadar dinlesen cezbetmiyor diye umursamıyorsun. Bildiğin tüm hikayeleri denize anlatıyorsun. Öfkeli ruhunu satıyorsun biliyorum. Kirli insanlarla kanatıyorsun yaralarını. Karanlık sokaklarda boşaltıyorsun kinini ve gülen yüzünün ardına saklıyorsun kibrini. Seni sevmesinler diye bütün çaban. Sevip de hep beklediğin eşinden ayırmasınlar diye.mütiş bir yazı tebrik ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAHRAN’DA İKİ GÜN

SİRİUS

EYLÜL BAKIŞLI KIZ