SANA


Sana aşık oldum sanıyorsun değil mi?
Aşk!
Hani şu insanı başka diyarların varlığına inandıran aşk!
Yanılıyorsun!
Ben senin hiç bilmediğin coğrafyalarda
Bir çift yeşil göz uğruna canımı vermeye hazır günlerden geldim.
Bir hastane odasında adını sayıkladığım bir adamın yokluğundan doğdum…
Yeşil gözlerinden uçsuz bucaksız vadilere varırım sandığım
Bir şiirle karıştırdım aşkı…
Ben ilk öpücüğümü komadan uyandığım bir sabah vakti öldürdüm.
O günden beri sevmem gündüz vaktini.

Aşk!
Karadenizin kıyısında
Deli bir dalga olup
Yüreğime yeniden vurduğunda
Nefessiz kaldım.
Sen beraber içilmiş bir sigara paketini
5 yıl saklamak nedir bilir misin?
İşte ben aşkı öyle derin bir kuyuda bıraktım.
“Beni hiç okumayacak” olan eşruh için bin satır eskittim.

Şimdi diyorsun ki
“İstesem olurdu”
İstesen olmazdı…
İstesem olurdu…
Sorsana bir daha aşka düşmek isteyen oldu mu?

14.03.2013 / 03:19

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAHRAN’DA İKİ GÜN

SİRİUS

EYLÜL BAKIŞLI KIZ