YABANCI HAYAT

Güneş yüzünü esirgediğinde bu şehirden kalbim düşüyor elime... Üstünde çizikler var. Konuşuyoruz yıldızların altında... O kadar acıyor ki gitmek istiyorum... Hiç tanımadığım bir yere, dilini bilmediğim bir şehre... Örfü adeti başka bir ülkeye... gitmek istiyorum...

Başka bir Dünya düşlüyorum; çıkarların insanları esir almadığı sonsuz bir maviliğin içinde asi dalgalar görüyorum düşlerimde... Sahte yüzler geliyor aklıma, yalan bu dünya boğuluyorum...

Çocukluğumdan beri neye üzülsem deniz açtı bana ellerini... Yürüyorum "Bana güneşi getir Poseidon" diyorum. Yağmurlar arasından göz kırpıyor güneş bana. Biliyorum deniz hala yanımda... Gülümsüyorum... Beni asla bırakmayacağını biliyorum. Ona rüzgarı soruyorum... Nerde kaldı? Yıkıp geçecek çok yer var aslında Gökyüzü ile Rüzgar aynı yola çıkınca...

Yabancıyım aslında... Gördüğüm her şeye, ezberlemeye çalıştığım tüm alfabelere, yalan gülümsemelere, sahte ışıklara, bu sokağın tanıdık sandığım taşlarına... Yabancıyım ben bu hikayeye...

Bir gün gidebilirsem eğer; bu şehre masumiyeti çalınmış sevgiler bırakacağım... Bir martı bırakacağım denizden haber getirsin diye... Eksik kalmış dizeleri yırtıp öyle gideceğim... Dinlediğim tüm şarkıların notalarını unutup öyle gideceğim... Bir daha asla dönmemecesine... Başka dilden yazılar yazmaya gideceğim... Başka şarkılar söylemeye, başka masallar dinlemeye,başka sokaklarda yürümeye... Yabancıyım çünkü ben tüm bu hayata... Yalanlara, sahteliklere, asılsız sevgilere, susturulmuş isyanlara, unutulmuş anılara, yarı yolda bırakılmış düşlere yabancıyım ben...

Bak yine gece oldu sevgili... Yıldızlar düştü ellerime. Artık parlamıyorlar, aydede kulağıma fısıldıyor fazla değilmi her şey diye... Ben yine de susuyorum,seni sevdiğim yüzünle saklıyorum... Gündüzleri tamamen unutup, gece yokluğuna sarılıyorum. Uzun zamandır yoksun zaten gözlerimi kaparsam gelirsin diye umuyorum... Gündüzleri maskelerimi takıp ufuk noktasına bakıyorum... Ordan geleceksin biliyorum kalbinin aydınlık tarafı benim, karanlığı dünyaya saç diye bekliyorum... Karanlığın düşmanı da dostu da yine karanlıktır çünkü biliyorum... Dedim ya ben buralara yabancıyım olmayan dünyalardan gelirsin diye bekliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAHRAN’DA İKİ GÜN

SİRİUS

EYLÜL BAKIŞLI KIZ